tisdag 9 september 2008

Äntligen hemma + onani

Äntligen hemma hos Slynan ordentligt. Var här någon timme i eftermiddags och bara vände. När jag kom innan för dörren då trodde jag att Slynan var ute. Det var helt tyst. Så jag hällde upp kaffe och hörde då hur toa dörren öppnades. Slynan kom ut i köket med ett underbart leende och en speciell blick.

Ja ni vet just den blicken.
Frågade varför hon såg så full i fan ut.

-Jag har precis onanerat ju.

Här kommer jag hem efter flera dagar borta och hon sitter o onanerar när jag kommer hem. Helt undebart uppskattar verkligen att hon gör det. Det är bara nyttigt att onanera.
Men nu har jag kommit hem ordentligt och sitter o tar mig en whiskey och bara slappnar av. Slynan sitter under en filt och tittar på tv. Det känns så förbannat skönt att äntligen vara hemma igen.

Inga kommentarer: