torsdag 30 oktober 2008

Ann o Carin

Idag är Mr M redan på bra humör, det kan antagligen inte hålla i sig.
För när det börjar så här bra kommer det ju oftast något djävulskap senare under dagen.
Kollade igår som vanligt på Ann Söderlund på tv.
Skiter ju lite i själva programmet men anser det trevligt att se på Ann.
Mitt i programmet visar dom någon jingel där Ann har folkdräkt på sig, då blev hon ju vrål sexig.
Men det var faktiskt inte Ann jag skulle skriva om utan Carin da Silva.
Den kvinnan har ett frikort både hos mig o Slynan.
Hon får kliva in i väran sängkammare precis när hon vill.
Vi har sagt det till varandra förut Slynan och jag för hon är så grymt sexig o vacker.
Vilken kropp där pratar vi former på rätt ställe men i detta fall anser både Slynan o jag att det är rätt. Vi är ju annars ganska kräsna och vill ha huvud först o främst.
Jag påstår inte att Carin är osmart på något sätt för det verkar hon inte vara.
Hon vet nog helt klart vad hon gör.

Men att få ha med den kvinnan i sängen kan inte vara fel.

Måste ju gratulera Christine också som ju får rabatt på leksaker numera.
Närmare bestämt 50% det är mycket pengar det.
Känns nästan som om hon får börja smuggla ut o langa till Sverige.
Ni förstår hur många orgasmer det kommer leda till.
Det kan man ju alltid unna någon.

Orgasmer är inget man ska hålla igen på, det ska man ta o ge sig en när man vill oavsett vart man är.

Inga kommentarer: