onsdag 29 oktober 2008

Hemma till slut

Det bästa med att jobba borta på annan ort är att man faktiskt kommer hem och njuter av att komma hem.
Så nu sitter jag här nyss hemkommen från en dag i den kungliga huvudstaden.
Ett snabbt jobb som bara tog en dag.
Tackar för det.
Så nu sitter jag här i hemmet med Slynan.
Sitter med en god grogg o kopplar av halvt avklädd från arbetskläderna.
Orkar inte ens klä av mig helt.
Blir så groteskt varmt mot kuken med datorn i knäet.
Det mina vänner är inte bra för spermieproduktionen.

Är som vanligt sugen på Slynan det är jag av någon anledning alltid kan inte förstå det.
Men är grymt sugen på hårdare sex men har samtidigt ingen lust till det.
Vill binda Slynan och utnyttja henne sexuellt.
Samtidigt har jag ett begär om att bli bunden o utnyttjad själv också.
Av någon underlig anledning så har vi inte tid just nu, vi är trots allt barnlediga men det hjälper inte.
Det är en tid med mycket att göra så här års.

Inga kommentarer: