fredag 31 oktober 2008

Snön fortfarande kvar

Mr M har nu kommit hem från jobbet.

Den där förbannade snön har iaf slutat falla men det ligger massa skit kvar ute.
Det är inte ens roligt att vara med om, nu måste man ju leta reda på alls vinter grejor som man har packat någonstans.
Föredrar faktiskt sommaren då man kan ta en spontan snabbis när man känner för det.
Bara trycka ner Slynan på något lämpligt ställe och sätta på henne.
Nä nu ska man trassla av sig en massa kläder innan man får fram den överhuvudtaget.

Nä bind fast mig i sängen någon och utnyttja mig tills sommaren är tillbaka igen.
Jag ställer nog fan upp på allt fram till sommaren.
Slynans ord kan vara min lag ibland och så även tvärtom.
Hon ska fortfarande tillfredställa mig tills jag kommer utan att använda fittan, men det kommer det med.
Hon har kanske några planer nästa gång vi är barnlediga men det får ju inte jag veta i förväg.
Vågar därför inte planera något till henne riktigt.

Kanske skulle ta och fota henne naken med en annan kvinna för eget bruk.

Inga kommentarer: