söndag 26 oktober 2008

Så fruktansvärt skönt

Nu är Mr M alldeles ny duschad och len.
Är nyrakad där iaf inte här.
Så mjuk och god är jag minsann.
Att det kan vara så enormt skönt att ligga i badet en stund.
Nästa mål blir ju att skaffa ett stort bubbelbadkar.
Så skönt att kunna ligga i badet tillsammans med Slynan.
Känns hennes mjuka kropp mot min och känna hennes former under händerna.
Smeka hennes sköna bröst och det släta venusberget.
Längtar så förbannat efter hennes kropp.
Vill inte bara knulla vill ju faktiskt älska smeka henne länge använda fingrar och tunga länge. Inte bara knulla och sen är det slut.
Nä älska och njuta av varandra i några timmar.

Men jag tror det blir som vanligt klockan blir för mycket och vi hinner inte med att ha sex.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes! efter mkt letande hittade jag hit :) nu hoppas jag på många heta bilder..