söndag 12 oktober 2008

Grymt bra kvälls sex

Mr M och Slynan har precis haft sex och ni ska ju inte tro att ni blir utan detaljer.

Det började med att Slynan stog i duschen och ville ha Mr M som publik.
Där stog hon och rakade sin vackra fitta.Den blir gudomlig efter en rakning.

Efter det klev hon in i sovrummet och bad Mr M att hålla fast henne och knulla henne.
Ärligt talat så orkade jag inte det utan vände mig om och låste upp leksakslådan.
Tog upp den uppumpbara pluggen.
Hällde olja över fittan på henne och smörjde in henne ordentligt.
Lät fingrarna glida ner över stjärten på henne för att smörja lite.
Hon protesterade inte när ett finger gled in i baken på henne.
När Mr M stoppade kuken i henne sa hon bara.

-Jag trodde du skulle stoppa in något annat.

Mr M hade ju redan planerat det och tog fram pluggen.

-Du får själv stoppa in den.

Så Slynan började trycka in den i baken.
När den väl var inne så startade Mr M vibratorn samtidigt som han knullade henne.
Började långsamt att pumpa upp den.
Kan säga att det var bra skönt på ollonet när kuken var i botten.
Det var så jag blev tvungen att ta tag i Slynans ben och hålla fast dom ordentligt så hon låg med benen rakt upp. När det började kännas för skönt slutade jag för att låta Slynan få komma.

Hon smekte klittan ordentligt men kom inte så jag fick släppa ner hennes ben och då kom hon direkt. Det var något med vinkeln där som gjorde att hon inte kom.
Sen kan jag lova att Mr M kom ordentligt i Slynan.

Så idag slapp hon analsexet men pluggen är en bra start.

Inga kommentarer: