torsdag 16 oktober 2008

Hoppas att Slynan är nöjd

Igår blev det någon variant av det Slynan ville.
Mr M gick och mötte upp henne i badrummet, satte på henne en ögonmask.
Ledde in henne i sovrummet där hon placerades på sängen.
Spännde ihop armarna med smalbenen på henne, så hon låg med uppdragna och särade ben. Drog rep från bojorna ut till sängkanten så hennes ben tvingades isär.
Där låg hon med en vidöppen fitta och redan här njöt hon.

Började med att slicka hennes fitta för att få resultat direkt.
Hällde på olja som arbetades in. Nafsade lite i bröstvårtorna som hon älskar.
Tog fram en kulstav samtidigt som jag grenslade hennes ansikte så hon fick kuken i munnen. Började leka med staven på och i hennes fitta.
Slickade lite samtidigt på klittan. Tog fram oljan igen och hällde på lite mera så det rann ner lite till baken också. Drog ut staven ur fittan på henne och tryckte in den i baken på henne.
När kulan försvann så satt den stabilt och bra.

Slickade så en stund samtidigt som jag knullade henne med staven i baken.
Hon fick suga Mr M´s kuk under tiden för hon kom ingen vart eftersom mina ben mer eller mindre höll fast hennes huvud.

Kunde inte låta bli utan flyttade mig ner till fittan och slog kuken mot klittan på henne.
Sen tryckte jag in kuken i henne samtidigt som jag lekte med staven i baken på henne.
Hade ett skönt tag runt strupen på henne. Där låg hon och fick ta emot.
När hennes frustration blev för stor lyckades hon få loss ena handen.
Så hon började smeka klitoris samtidigt som Mr M knullade henne.
Mr M började stödja sig på båda händerna för att kunna knulla brutalt.

Hon kom väldigt snart i en skön orgasm.
Det dröjde väl någon minut innan det var dags för Mr M att komma.
Men då trodde jag nästan att Slynan skulle dö för det var så hennes ögon vände sig.
När hon börjat andas igen så började hon smeka sig igen med Mr M kvar i sig och staven i baken. Då fick hon sin sista orgasm för kvällen.

Vi får väl se om Slynan lämnar någon redogörelse av det hela också

1 kommentar:

Anonym sa...

jeez, man blir ju nästan lite avis ;)