lördag 22 november 2008

Mr M läser sexblogg

Mr M gick precis in på en blogg och tittade lite.
Då sneglade Slynan på skärmen och undrade vad jag läste.
Jag sa som det var att jag fastnade för den eftersom den rad jag såg innehöll. "Hon tog av sig sina trosor och visade sin renrakade fitta".
- Ja då förstår jag att du fastnade sa hon.

Nu är det ju så att av Mr M o Slynan är det Slynan som läser mest sexbloggar och blir kåt.
Mr M läser inte så värst många men dom jag läser kollar jag några gånger om dagen.
Slynan kan läsa en blogg och sen ringa till Mr M på jobbet o berätta hur kåt hon är.
Eller att hon har onanerat för att hon blev så kåt.
Vad det gäller alla våra XXX-filmer vi har så har Slynan sett nästan alla medans Mr M knappt sett några.
Mr M kan tänka sig att kolla en film med Slynan men hon kan börja kolla på en film själv på dagen för att sen ge sig själv njutning med någon leksak.

Hur är det med våra läsare är det kvinnor eller män som läser mest sexbloggar resp kollar på porrfilm.
Jag tror att det är mest kvinnor som läser sexbloggar.
Dessutom läser dom bloggar som inte handlar om vaniljsex för att dom vill bli behandlade som Slynan men inte vågar ta steget.

Inga kommentarer: