lördag 22 november 2008

Slick på order

Mr M gör en kort resume av gårdags kvällen.

Mr M gick o la sig som vanligt Slynan skulle kolla på tv (ovanligt va).
Efter en stund kom det från Slynan.
- Slicka mig.
Det var bara att börja då hennes vilja var min lag igår.
Det var ju inte så motvilligt att slicka denna ljuvliga fitta heller.
Började att slicka henne då hon låg på sida, drog isär hennes skinkor så hennes dyblöta fitta vidgades. Den var blötare än vanligt när jag började.
Drog rejält isär hennes skinkor för ju hårdare jag gjorde det dessto mer stönade Slynan.

Började att smeka fittan med 1 finger också så jag kom åt hennes G-punkt.
Ökade senare på med antalet fingrar så till slut var ju hela handen inne i henne.
Gav på detta sätt henne en rejäl orgasm där hon for runt i orgasmryckningar som en kalv på grönbete. Raskt kastade hon sig åt sidan för att sätta sig grensle över mig i en 69:a fortfarande med min hand i sig.
Det var bara att sätta igång o slicka igen samtidigt som hon sög mig.
Slickade o fistade henne tills hon kom i en rejäl orgasm till.

När hon återhämtat sig drog hon sig undan och ställde sig på alla 4.
Det är en klart vacker invit man får när hon står så med stjärten i vädret och den rejält blänkande fittan med sina svullna blygdläppar.
Tryckte in kuken utan några som helst problem i henne och tryckte den in i botten.
Hon bad om att bli rejält knullad med hårda stötar.
Vid detta laget var jag så kåt så det behövdes inte många knull innan det gick för mig i en grym orgasm.
Hade rejäla tag om hennes höfter då jag drog henne mot mig i varje juck för att spruta så långt inne i henne som det gick.

Inga kommentarer: