söndag 16 november 2008

Hembesök

I dag ska Mr M ta sig hem en snabb sväng.

Det kan nog bli tal om att kasta ut barnen en sväng så vi får knulla.
Saknar Slynans sköna kropp något så enormt.
Det är tur för mig att hon är snäll o skickar bilder på sig själv över msn.
Nu har ju hon min cam så det är bara jag som kan se henne trots allt.

Mr M är så sugen på att fylla henne med diverse vibrerande saker.
Se henne njuta och komma ordentligt för att sen brutal knulla henne.

Vi ska snart ta oss en tur på stan med det berömda kassler repet och det nya trådlösa ägget.
Ska bli riktigt skönt att se henne åka rulltrappa när ägget plötsligt går igång.
Nu är ju Mr M involverad i det hela så kort kjol utan trosor blir det ju med.
Det bästa är ju att Slynan själv såg framemot det.
Fast då var inte kassler repet med i bilden.

Håller på och försöker få hem en tjej till så jag får beskåda Slynan lekandes med en tjej till och dubbeldildon. Ska ju även skaffa hem en strap-on så någon tjej får knulla Slynan medans jag blir avsugen. Åter igen bra med Slynan att hon avfärdar inget innan vi provat.

Så du kvinna som känner dig manad att leka med Slynan o Mr M hör av dig på mailen.
ropeart@live.se

Vi kan ordna lite mat, några groggar och en garanterad plats i sängen att sova på

Inga kommentarer: