lördag 15 november 2008

Ännu en dröm med dessa män.

Jag klev in i hissen som han visade mig till. Jag hade aldrig varit här förut och visste inte vad jag kunde vänta mig. Mannen jag hade bakom min rygg är en man som jag vet vem det är men inte känner särkilt väl. Jag förstod att detta va någonting som Mr: M arrangerat men ändå kunde jag känna osäkerheten blandat med spänningen växa i mig.

Jag kände hans blickar i mina rygg där jag stod i hissen på väg någonstans. Blickarna brände som eld i min rygg och det började hetta mellan mina ben.
Hissen stannade och jag kände en hand på min rygg som varsamt föste mig framåt, genom en korridor och slutligen fram till en dörr.

Mannen ställde sig framför mig, öppnade dörren och släppte in mig. Jag stod i ett rum någonstans, ett ganska stilfullt rum. Troligtvis var jag på ett hotell vilket man kunde utskilja ganska snabbt.

Mannen tog fram en ögonbindel och band mina ögon och satte mig ner på sängen. Det va alldeles tyst och min tunga andning vad det ända ljudet som jag kunde urskilja. Jag kände närheten av gestalterna brevid mig.

Någon förste sakta undan mitt hår från nacken och kysste min hud försiktigt. Jag visste vem det var, jag kunde känna igen min mans kyssar och doft.
Han tog tag i mig och lade mig ner på sängen samtidigt som 4 händer smekte av mig mina kläder. Händer och kyssar stred sig över hela min kropp. Hela min kropp skalv av välust och jag undrade om jag kanske skulle komma av dessa mäns beröringar.

Plötsligt ilade det till på min mage. Någon hade lagt en isbit på min heta hud. Denna isbit letade sig fram över min kropp och jag kunde känna att den smälte snabbt.
En tunga mellan mina ben som började smaka på mig intensivt.

" Jag klarar inte det här, jag kommer komma"

När jag låg på gränsen till en underbar orgasm slutade tungan leka och jag kände istället en hård kuk som smekte min fitta. Samtidigt kände jag ännu en kuk vid mina läppar. Jag kände den pulsernade kuken tränga in i mig samtidigt som jag tog dena andra kuken i munnen och började leka med min mun, suga, slicka, retas, leka......

Plötsligt drog dom sig båda tillbaka och där låg jag med en lite känsla av övergivenhet.

Jag kände en kropp som lagt sig intill mig och mannen viskade:

- Gränsla mig!

Jag trevade mig fram och satt ganska snart över mannen. Jag kunde känna hur han styrde sin kuk mot min fitta och jag började rida.

2 händer tryckte mig i ryggen så jag lutades framåt och hade mitt bröst mot mannens samtidigt som jag kände honom långt inne i mig.

Plötsligt känner jag Mr:M s bröst tryckt mot min rygg och han börjar massera min bak. Sakta försiktigt leker han med fingrarna och förbereder mig för att ta imot honom samtidigt som jag försöker fokusera på att rida mannen men det blir svårare och svårare.

Sakta tränger han in i mig och en känsla blandad smärta, njutning och uppfylldhet strömmar igenom min kropp. Jag kan inte hålla tillbaka när båda dessa män tar mig fullt ut.


Jag kommer........ Jag vill aldrig sluta komma!

Inga kommentarer: