fredag 14 november 2008

Strap on.

Har en sms-diskution med Mr:M.

Jag upplyste honom om att jag är i desperat behov av att få knulla. Inte älska och gulla lite försiktigt, nä jag vill knulla hårt och brutalt. Vill bli tagen och uppfylld.

- Lek med leksakerna, fick jag till svar.

Det är väl ändå långt ifrån samma sak.

Då tipsade han mig om att jag skulle be någon tjej att knulla mig med strap on.
- Jag har ingen sån! Annars hade jag gjort det.
- Hade du gjort det om du hade en?!
- Ja.
- Jag beställer en nu........

Jaha så då ska man hitta en passande brutta till det här ändamålet då.
Lite skum känsla är det när jag funderar på det där med att bli påsatt av en strap av en kvinna. Det stämmer inte riktigt i skallen på mig. Vill jag ha kuk så låter jag väl en man ta mig och vill jag ha fitta så tar jag en kvinna....

Lite skeptisk är jag på det här men Mr: M verkade eld och lågor av bara diskutionen och jag dömer inte ut något innan jag provat.


Så du kvinna som läser detta! Är du villig att ta på dig en strap on?!




Nu blir det onanistund för Slynan.


Inga kommentarer: