tisdag 11 november 2008

Fick inte sova för Slynan

Mr M försökte sova då Slynan kom in i sovrummet.

- Sover du jag är kåt.
- Här ta kameran jag vill att du fotar när jag suger dig.

Sagt o gjort fick kameran av Slynan och hon började.
När jag fotat en stund och ville pilla lite själv så började kuken nosa henne i fittan.
Vi tog lite bilder då med som Slynan ska gå igenom idag.
Slynan tyckte att Mr M var hårdare än vanligt igår och längre.
Hon grimaserade lite när jag gick i botten mer än jag brukade.
Efter att ha knullat lite ville hon ha något som vibrerade.
Det var bara vända sig om o kolla vad leksakslådan kunde erbjuda.
Det blev en liten fin gummidildo som passar här o där.
Själv tog Slynan fram sin fjäril och krånglade på sig.

Så med vibrering på klittan och den andra dildon i fittan stoppade Mr M in kuken igen.
Drog ganska omgående ut dildon ur henne, den skulle ju bara blötas upp.
Knullade sakta Slynan för att hålla henne på halster samtidigt som jag lirkade in dildon i stjärten på henne.
Med vibrationer både på klittan och en dildon som vibrerade i baken var det väldigt skönt att knulla. Det blev hårdare o hårdare juck tills jag kom ordentligt.

Medans Mr M fortfarande var kvar i Slynan kom hon ordentligt och gjorde en sån där ben sax så man tror att benen ska gå av på en.

- Ta bort allt som vibrerar nu! vrålade hon.

Drog ut dildon ur baken på henne och hon lyfte själv på fjärilen men det tog nog ungefär 5 sek innan hon började vibrera sig själv igen.

- Stoppa in ett finger i mig, skit i att det är kladdigt.

Var inte sen att göra det. Hittade hennes G-punkt direkt och det tog inte många sekunder innan hon kom i en orgasm så det såg ut att svartna för henne.

Jag som bara ville sova ju.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa stackars dig som ville sova ;)