torsdag 13 november 2008

Uppdrag!


Nu har Mr:M gett slynan i uppdrag att sköta bloggen här i ett par dagar fram över. Hur ska det gå då?!


Han är ju inte ens hemma och kan ge mig några upplevelser att skriva om.


Men i natt fick jag mig en resa som hette duga.
Jag vaknade av att jag var nedtryckt i madrassen liggandes på mage. Hans tunga andning i mitt öra och fingrarna mellan mina ben fick mitt hjärta att börja dunka hårt. Hans hårda kuk trängde in i mig och knullade mig hårt. Under hela tiden höll han ner mig i madrassen och jag satt fast i hans grepp.


Han knullade mig hårt och djupt ända tills han kom djupt inne i mig. Han la sig bakom mig och höll om mig och inom kort hade vi somnat i varandras armar. Visst är det mysigt med gulligull och myspys men lite rå knull är inte helt fel många gånger.



Min Mr: M han kan han.


Inga kommentarer: