fredag 14 november 2008

Jag vill.

Hans hand sleker mig lätt över ryggen. Från svanken och upp mot nacken. Den lätta beröringen gör mig alldeles darrig ocg gåshuden sprider sig över min kropp.
Fingrarna leker lite i min nacke.

Plötsligt tar han ett stadigt tag om min nacke och trycker mig mot väggen.

- Stå kvar, våga inte röra dig!

Där står jag och trycker mina bröst mot väggen när han knäpper upp min byxor. Drar ner dom över höfterna. Jag kan inte låta bli att svanka ordentligt där jag står. Jag vill att han ska känna hur blöt jag är och att jag blir det av hans behandling.

Han tar tag i mina höfter och snurrar mig runt men fortfarande tryckt imot väggen.

- Lyft på fötterna, säger han och drar av ig byxorna.

Han trycker mig mot väggen samtidigt som han smakar på min fitta. Leker med tungan låter fingrarna dansa in och ut i mig.

Det ända som existerar i mitt huvud är:

Men snälla knulla mig nu!













Inga kommentarer: