söndag 9 november 2008

Dominans

Eftersom Mr M har planer på att låna ut Slynan till någon under Mr M´s överseende så kan jag nog misstänka att Slynan kommer säkert göra så med Mr M också.
Hon kan vara bra grym och elak ibland, men hon är enbart det eftersom Mr M vill det.
Hon har inget begär efter att vara dominant som Mr M har.
Utan hon är det bara för att tillfredställa mina lustar.
Jag njuter av att få den behandlingen ibland. Det räcker med några timmar då och då.
Få vara helt i hennes våld känna hur hon utnyttjar mig på alla sätt.
Vi har provat några gånger och jag är helt såld på det.
Hade hoppats på något sådant i helgen men det har inte riktigt funnits tid till det.

Känslan av att sitta fast och hon retar mig på alla sätt, få känna sig helt utlämnad där man ligger eller står med särade ben. Det får kuken att resa sig utan att någon rör den.
När hon band fast mig ståendes i sängen och gick o duschade fick jag stånd undertiden hon var borta. Det rann kåtsaft ur ollonet på mig där jag stog med ögonbindel och helt naken.
Att känna hur hon retar mig med ridpiskan och klatschar lite gör inte saken sämre.
Sist när hon band mig naken i vardagsrummet ringde det på dörren när hon stod i duschen och dörren var inte låst. Den som kom då brukar kliva rakt in efter att ha ringt på.
Där satt jag med ett stånd fast bunden vid en köksstol med ögonbindel och en porrfilm på tv:n.
Den kvällen blev jag tvungen att agera Slyna åt Slynan. Tvingad att slicka henne och tillfredställa henne. Den känslan var inte helt fel kan jag lova.

Vore underbart att bli tvingad av henne att klä av sig och bli fast bunden på rygg på tex vardagsrumsbordet naken. Ligga där medans hon går in i duschen och gör sig fin. Bara höra hur hon kommer in i rummet och sänker ner sin fitta över mitt ansikte som jag inte har en chans att flytta undan. Det är bara att slicka henne tills hon kommer. Medans hon leker med min kropp. Använder piskan på mig, använder plugg på mig för att reta min prostata för att hålla mig på halstret. Vara allmänt elak mot mig.

Då är hon helt underbar den Slynan.
Det är min Slyna det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Två tjejer som säger precis vad dom vill å skiter i vad alla tycker