onsdag 12 november 2008

Trött men lycklig

Mr M har nog kommit in i någon form av höst-trötthet.

Går ju inte direkt upp på första signalen på väckarklockan.
Det tat till 3:e signalen innan jag kommer upp.
När jag snozzar brukar det ta en stund innan jag somnar om mellan signalerna men nu slocknar jag direkt.

Igår kväll låg jag och sov då Slynan stegade in i sovrummet och slet av mig täcket.
Hon tog tag i mig och rullade runt mig så jag hamnade på rygg.
Hon var kåt som ett djur.

Hon började nafsa mig i bröstvårtorna innan hon med munnens hjälp vandrade neråt över magen på mig.
Hennes mål var ju inte så svårt att förstå.
När hon väl kom ner till kuken började hon att leka.
Hon försåg sig med ett rejält tag runt pungen dessutom.
Hon sög o slickade en stund innan hon började grensla mig, hon tänkte blöta ner fittan innan hon sänkte sig över mig. Det var ju något hon själv konstaterade att hon inte behövde.

- Nähä jag var visst så blöt redan. Sa hon när hon kännde efter.

Kuken gled in i henne så skönt. Blev en riktigt skön ridtur.
Mr M hade nog inte riktigt vaknat till ännu.
När Slynan sedan stallde sig på alla 4 med stjärten i vädret så var det dags för lite skönt knull. Njuter så förbannat att se henne stå så och visa upp sig.
In med kuken igen och ett stadigt tag om skinkorna på henne.
Bytte efter en stund till att hålla i höfterna istället.

- Smiska mig!
- Nä.
- Va då nä?

Sedan kom jag i en rad underliga läten.
Fick hjälpa henne med att stimulera hennes g-punkt istället när hon onanerade 2 gånger efteråt.
Sedan fick jag somna igen och jag kan lova att jag tvär slocknade.

Nöjd o lycklig.

Inga kommentarer: