lördag 8 november 2008

Vargar o präriehundar

I dag blir det en ny härlig dag.

Lite att styra upp nu på förmiddagen men framåt kvällen ska det gå över till njutning.
Igår kväll när Slynan kom ur duschen och vi la oss och skulle kolla på en film.
Då kunde jag inte låta bli att dra av henne vårat täcke o nafsa lite i hennes bröstvårtor, genast började hon att reagera underligt.
Kysste mig över magen ner emot den underbara fittan.
Hon darrade mer och mer allt eftersom jag närmade mig fittan.
När jag satte tungan på hennes klitta då skakade hon till ordentligt och ylade (ni vet så där som vargar o präriehundar gör på teckand film).
Det var ju bara konstatera att hon tyckte det var skönt.

När hon fått komma i sin orgasm så fick det minsann bli ett skönt knull också.
Någon halv variant av bakifrån och missionären, trängde riktigt långt in i henne som hon vill. Höll fast hennes armar och huvud så hon fick bara ta emot mina stötar.
Stötarna blev hårdare o hårdare allt eftersom och mitt grepp om hennes huvud hårdare o hårdare.

Så underbart det är att ha en Slyna som gillar hårda tag.
Som inte säger vad gör du sluta med det där.
Nä hårt ska det minsann få vara ibland när lusten faller på.

Inga kommentarer: