måndag 3 november 2008

Arroganta barn

Mr M är på pissdåligt humör.
Jag vet inte hur många gånger jag sagt åt barnen att inte äta upp bullarna eller dricka upp drickan. Jag har sagt åt dom att jag lämnar sånt framme för att kolla om dom klarar det.
Men inte fan låter ungarna det vara för det.
När jag kommer hem så står en tom dricka flaska på ett annat ställe än där jag lämnade den.
Det ligger en tom bullpåse på golvet i vardagsrummet.
Det var bara drygt 20 bullar kvar i den.

Det som är mest konstigt är att det är ingen av barnen som druckit drickan eller ätit bullarna. Denna jävla lögn som dom kastar i ansiktet på en gör en ju ännu mera pissförbannad.
Om dom kunde stå för det dom gör istället så vore ju saker så mycket lättare.
Men det är ju bra att veta att från o med nu kommer det inte in en dricka i huset till barnen.

Är så förbannad så det kokar i mig.

Inga kommentarer: