torsdag 6 november 2008

Slynan och hennes drömmar

Inatt hade jag en fin dröm ska ni veta, kort men intensiv.


Min man satt bakom mig och jag lutade mig tillbaka i hand knä.

Han tog tag om mina armar och började viska små kåta ord i mitt öra.

Plötsligt kände jag en mun vandra upp längs mitt ben, sakta, retandes och nästan provocerande. Min fitta bultade och min kropp började att vrida sig fram och tillbaka men Mr: M höll mig i ett stadigt grepp. Han kysst runt min fitta och i mina ljumskar och frustraktionen va total.

I samma stund som jag kände tungan på klitoris och orgasmen va ett faktum så vaknade jag med ett ryck!


FAAAN! Jag vill sova mera, veta mera, njuta.


Slumrade till igen på förmiddagen och drömmarna va ett faktum igen.... Denna gången va det bara jag och en okänd kvinna. Det va ingen lång dröm det heller men det räckte.
Jag kysste hela hennes kropp och hon smekte sin våta fitta.

Jag tog hennes bröst i mina händer och smakade försiktigt på dom.

Kysste henne vandrandes ner mot venusberget med händerna på hennes höfter.
Hon tittade på mig och la en liten vibrerande leksak på sin klitoris och sa till mig att smeka hennes fitta med min. I samma stund som jag sänkte mig ner och sakta smekte hennes våta varma fitta med min så kom jag i en explosion, vaknade mitt i orgasmen men fortsatte komma innan jag vaknat till ordentligt.


Det är bra skönt att sova ibland.

Inga kommentarer: