söndag 2 november 2008

Mr M drömde

Mr M måste berätta om drömmen jag hade inatt.
Slynan brukar drömma underliga drömmar men inte Mr M.
Hur som helst satt jag med datorn i knäet i vardagsrummet, Slynan sov i sovrummet.
Bredvid mig stog en ypperlig 20-åring bunden och ståendes på knä.
Armarna var uppbundna på ryggen.
Ni som läst bloggen vet vad jag tycker om 20-åringar.
Hon stod iaf där med sin bak mot mig.
Jag brydde mig inte direkt för jag datoriserade.
Efter ett tag så var jag ju tvungen att känna lite.
Smekte lite på fittan som började flöda, drog lite i bröstvårtorna och vred lite i dom.
Började smeka över stjärten dra upp fittsaft till baken på henne.
Började trycka in ett finger i baken på henne.
Verkligen pressade och var brutal.
Men av någon anledning som jag inte förstår så knullade jag henne aldrig.

Men jävlar vad kåt jag var när jag vaknade till.

Inga kommentarer: