onsdag 5 november 2008

Slynan och en kamera

Mr M kan fortfarande inte riktigt släppa bilderna på Slynan.
Vetskapen av att hon hade en väninna här som tog dom bilderna på henne där hon står med särade blygdläppar och med ett finger smekandes på anus.
Det ger mig lite njutning.
Har sagt till Slynan att hon ska bjuda in någon som tar sådana bilder på Slynan medans jag ser på. Hon ska följa minsta vink från den som fotar.
Hon har fått 2 alternativ på vilka jag vill ha som fotografer hon får fritt välja.
Jag lovar inte att jag inte kommer ta fram kuken och börja smeka mig själv.
Det är en smäll som den fotograferande personen får ta och dom kan ta det.
Jag lovar inte att jag kommer låta bli Slynan heller undertiden hon blir fotograferad.
Vill den som fotograferar vara med också så blir det väl så men inget planerat.

Så kom igen nu Slynan och låt mig se dig bli fotad.
Jag är fortfarande kåt sedan du fick mitt sms mitt på dagen. Där jag skrev att jag vill se dig fotad.

Inga kommentarer: