onsdag 28 januari 2009

Ang bloggar

Mr M var precis inne på Sex at 18 och tittade runt.
Det är en blogg som jag gillar delar av och därför är inne ibland på den.
Jag har haft svårt för den men det har haft med den gamla bloggen att göra.
Den hette då Sex at 17 och då ansåg jag att det inte bar riktigt lovligt.
Man får ha sex i sverige från 15 det är jag medveten om.
Jag har bara väldigt svårt för att det är så stor ålderskillnad.
Det är upp till var och en helt klart. Men sedan hon fyllt 18 år det en helt annan sak för mig.
Alltså är jag inne oftare där nu än tidigare.
Det är intressant att läsa en blogg ur en Slynas synvinkel.

Annars är det inte många bloggar jag är inne på.
Min favorit just nu är M`s blogg.
Får bra genomtänkta kommentarer av henne och vi har nog samma tankesätt på många plan.
Sug åt dig av berömmet nu och ge dig själv njutning i kväll.
Ser fram emot dina kommentarer.
Känn er fria att maila eller msn:a med oss ropeart@live.se.
Alltid trevligt med feed back från läsarna.

1 kommentar:

M sa...

Menåh! Fan va du skämmer bort mig. ;) Jag tar åt mig berömmet, verkligen. :) Det värmer,speciallt med tanke på att er blogg är den enda av två som jag med stort intresse läser.

Så sug åt er ni med! Sen hur ni suger i er det får ni välja själva. ;D

M