lördag 31 januari 2009

Fin kommentar

God morgon våra underbara läsare.
Fick en kommentar av en vad jag misstänker nybliven singel.
Tydligen blivit ordentligt sårad.
Jag förstår att sådant händer har ju själv brutit upp förhållanden osv.
Som ni förstår har jag ju äntligen funnit min drömkvinna o livskamrat i Slynan.
När vi träffades kunde varken jag eller Slynan tänka sig att det över huvudtaget skulle bli något mellan oss. Men ju fler gånger vi träffades så blev det något av det.
Redan när vi blev tillsammans var det som om vi varit ihop i flera år.
Alla pussel bitar Mr M saknat föll på plats tack vare Slynan.
Vi helt enkelt fullbordar varandra.

Det är roligt att läsa en sådan kommentar som vi fick trots att det fanns lite tråkigheter i den.
Det hon även skrev var att hon gillade att läsa våran blogg om se o utan sex.
Det känndes skönt att läsa för även om det är en sexblogg så handlar inte alla inlägg om sex.
Ett liv innehållerju även för Mr M o Slynan annat än sex också.
Så fortsätt o läs om oss i fortsättningen med.

Inga kommentarer: