måndag 26 januari 2009

Summering

Mr M börjar tackla av för dagen.

Har tänkt försöka sova ordentligt i natt för att må bättre imorgon.
Det blir en dag hemma från jobbet i morgon också för att inte smitta ner någon.
Så det kommer nog att skrivas en hel del i morgon också.
Får se om jag hittar några mera bilder. Det hänger lite på gensvaret från er läsare.
I dag har jag lagt upp lite bilder men har inte fått en enda kommentar.
Ni brukar ju kunna vara snabba med dom negativa kommentarerna.
Inte ens dom har kommit i dag.

Tror ju inte att jag kommer sova direkt utan det är nog någon film som lockar.
Det har ju blivit en vana att Mr M o Slynan kollar på film innan det är dags att sova.

2 kommentarer:

M sa...

Haha, men här kommer faktiskt ett par iallafall. :) Hoppas du kryar på dig, och mår bättre imorgon.

Gillade båda bilderna, även om knullbilden tog priset, mera, mera. ;)

Trodde inte att jag skulle orka blogga något själv idag, har varit toktrött efter en hektisk dag, men det är som med sex: man orkar fan om man har lust. ^^

Har er helg varit sådär underbar som man tror?

M

Anonym sa...

Jag gillar bilderna :)