tisdag 27 januari 2009

Tack för uppskattningen

Trevligt med lite uppskattning som kom från Johanna nu på förmiddagen.
Hon skrev att hon gillade bilderna.
Då undrar Mr M om det är samma Johanna som har varit väldigt snabb att gnälla innan.
Är det samma så är jag väldigt nöjd över att hon gillar bilderna.
Jag är nöjd även om det inte är samma.

Tycker om kommentarer.
Kommentarer ger bilder osv.

Måste säga att ni är faktiskt några stycken som går in här o läser redan vid 7.00.
Hade ett gäng besök direkt då.
Kollar ni från jobbet eller kollar ni innan ni går hemifrån?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag får tyvärr meddela att så inte är fallet.. :P
Jag är en ganska ny läsare som hittat hit någon kåt stund. Med tanke på vilket regn det kommit med bilderna nu de senaste dagarna, och förvånansvärt tät uppdatering för en (kan man kalla det "hobby"-) bloggare, så lär jag definitivt bli kvar!

Jag kan inte annat än att säga att jag uppstattar bilderna mycket. Min fitta är nu väldigt våt. Ditt härliga ollon tackar jag ej nej till.

Kupa handen skönt runt slynans mjuka bröst & Sov gott.