onsdag 25 februari 2009

Det blev en tuff kväll

Mr M låg i badet då Slynan kom in i badrummet.
- Gör dig klar. Om 5 minuter ska du vara färdig.
Så det blev till att skynda sig att bli klar.
Klev ut från badrummet och där stod hon med lätt särade ben o en bestämd look.

Hon styrde in mig i vardagsrummet där hon la mig på vardagsrumsbordet.
Fick ligga på mage och hon surrade fast mina ben och armar i bordet.
Kände mig något utlämnad där jag låg naken och med lätt särade ben.
Hon satte på mig ögonbindel och ballgag.
Hörde hur hon bökade och det startade en porrfilm på dvd:n.
Vet inte hur länge jag låg där medans jag hörde att hon tittade på filmen och lekte med sig själv.

Plötsligt brännde det till över baken ett rapp.
Hon var snabb med att fortsätta med det.
Kände hur baken började hetta och svida lite.
Kuken svarade så mycket den nu kunde göra mot det hårda bordet.
Kände plötsligt något svalt rinna ner på skinkorna.
Slynan oljade in mig för att minska svedan på baken kände hur hennes fingrar smekte ner längs stjärten mot pungen. Hon tog ett rejält tag i den och masserade.
Kände återigen hur fingrarna smekte uppåt och hur hon tryckte in ett finger i baken på mig.

Det ryckte till ordentligt i kuken av det.
Hon juckade långsamt med fingret mot min prostata.
Det var så grymt skönt.
Plötsligt drog hon ur fingret och slutade massera pungen.
Kände hur hon tryckte något kallt mot baken på mig.
Fattade att nu kommer det något annat.
Hon lirkade lite och fick in en plugg.
Den var större än vanligt så jag förstod att det var den uppumpbara pluggen.
Det började vibrera och det växte i mig.

Hon släppte loss mina armar o ben, vände mig på rygg med benen hängandes över kanten och armarna sträckta upp över huvudet.
Surrade fast mig igen. Återigen droppades det olja.
Denna gång över min hårda kuk.
Hon smekte den o började slicka lite innan hon sög ett ordentligt grepp om den.
Med sin lediga hand tog hon loss ballgagen.
Hon grenslade bordet så hinnes då vidöppna fitta kom rakt över mitt ansikte.
Kände hur värmen pulserade från fittan och anade smaken fast hon inte ens nuddade mig ännu.
Sträckte ut tungan för att nå hennes kön.
Hon sänkte sig lite till och jag fick känna hur fittsaften flödade om henne.

Slickade för allt vad jag kunde.
Hon började stöna mer o mer med kuken i munnen.
Hon kom i en ordentligt orgasm och hon sjönk ner över mitt ansikte.
När hon samlat sig reste hon sig.
Hon vände sig om och grenslade kuken.
Började knulla mig med långsamma utstuderande juck samtidigt som hon ökade på vibrationerna i mig. Kände hennes händer vandra över min bröstkorg för att stanna över mina bröstvårtor som fick en rejäl behandlig innan hennes händer vandrade vidare mot min hals.
Hon tog ett rejält grepp om min hals o haka.
Detta medans hon juckade hårdare o hårdare och Mr M klarade inte att hålla emot längre utan kom med en ordentlig sats i henne.
Hon satt kvar en stund innan hon reste sig o gick.
Där låg Mr M på bordet med ögonbindel, plugg och en kuk som långsamt slaknade full med fittsaft o sperma.
När hon duschat klart kom hon och släppte loss mig o tackade för ett skönt knull.

1 kommentar:

Satyriasis sa...

Mmmm...vilken härlig upplevelse, helt i min stil. Härligt att ni i ert förhållande både ge och ta, så ska det vara tycker jag.