söndag 22 februari 2009

Skön lördag natt

Mr M kunde inatt inte låta bli att börja kyssa Slynan ner längs ryggen ner till insidan av hennes lår. Det var ju inte direkt så att hon klagade heller.
Började kyssa insidan av lårena och snuddade då o då vid hennes fittläppar.
Kände den svagt syrliga smaken av hennes fitta mot mina läppar.
Kysste mig uppåt igen och smekte henne i skeden med kuken mot hennes klitoris.
Hennes fitta savade rejält av kåtsaft.
Ömsom gned kuken längs blygdläpparna och ömsom mot klitoris.
Tillslut trängde jag in i hennes fitta och bara njöt av att omslutas av denna underbara fitta.
Knullade henne ömt o kärleksfullt så hon fick ett par orgasmer innan jag kom djupt i henne.
Hennes sista orgasm så behövde hon knappt nudda klittan innan hon fick.

Det är alltid skönt med den typen av närhet.
Annars har det varit för mycket att ordna i helgen så vi har inte hunnit med det vi skulle.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är härligt med flera orgasmer i rad måste jag säga!

Anonym sa...

hej, vet ni kanske vad som har hänt med sexat18?

Tack!

Ps Älskar er blogg, men kommenterar väldigt sällan. Ds

Anonym sa...

Jag önskar att jag hade ett lika händelserikt sexliv som ni! Mr M skulle kunna lära min sambo ett och annat! ^^ Har skickat honom eran bloggadress i ett mail, får se om han fattar vinken ;)