fredag 27 februari 2009

Fredag o lite undran

Mr M är precis hemkommen från jobbet.
Har inte ens hunnit in i duschen ännu.
Sitter här med en grogg. Kände verkligen för att ta en direkt idag.
Sitter väldigt gott i magen kan jag lova.

Men kollade runt på några bloggar.
Måste säga att på många är det så att det efterfrågas gästutvik osv.
Är det någon sorts trend just nu eller börjar folk få blogg torka.
Har bloggarna gått ut för hårt så dom har inget på lager längre.
När man börjar be om att folk ska höra av sig för gästutvik osv,blir jag iaf misstänksam.
Visst är det trevligt att se på nytt folk men dom hör väl ändå av sig om dom vill.
Om någon skulle höra av sig så visst kan dom få visa sig på våran blogg.
Men bloggen är ju trotsallt till för att Mr M o Slynan ska kunna visa upp sig.

Ni får gärna kalla mig negativ osv men jag är bara undrande o ifrågasättande.

Måste även säga att det är härligt att se våran bloggvän Christine visa sig lite igen.
Har inte sett något på henne på länge och hon har skapat en bra bild av sig hos både Mr M o Slynan.

1 kommentar:

Christine sa...

Måste säga att jag håller med lite om det där med gästutvik. Jag tycker inte att man ska uppmuntra folk för mycket till det där, för det medföljer ju faktiskt en hel del risker med att lägga upp bilder och vill människor visa upp sig hittar de ett sätt. Den saken är säker, och uppenbar om man ser på oss :)

Kul att ni gillar bilderna! Och uppskattar så att ni skriver så ofta, önskar jag hade orken och tiden till det också, blir så mycket mer intressant då.