lördag 28 februari 2009

Hon är min njutning

Måste ju säga att det är bra skönt att smyga upp bakom Slynan när hon står o diskar.
Lägga händerna på hennes bröst o klämma lite lagom.
Eller smeka upp kjolen så hennes troslösa bak visar sig.
Den stjärten finns det ingen som slår.
Verkligen älskar att se på den och hennes underbara bröst dom går inte av för hackor.
Brukar kunna titta på dom i morgonljuset.
Har hon sparkat av sig täcket där hon sover så kan jag bli stående en stund och bara begrunda att jag har den vackraste fru som finns.
Se hennes stjärt eller om hon ligger på rygg hennes bedårande bröst och det det slätrakade venusberget.
Se hur hon ligger där med lätt särade ben så jag ser hennes lockande blygdläppar som säras svagt så man anar hennes klitoris.

Så kan jag njuta av henne länge.

Inga kommentarer: