onsdag 4 februari 2009

Fortfarande nöjd

Det är allt bra ljuvligt att komma hem efter en dag på jobbet då man har en go Slyna som finns där när man kommer hem.
Vi är båda två väldigt nöjda med gårdagen.
Vi hade nog så mycket sex man kunde utan att knulla.
Vi har ju den förmånen att kunna tillfredställa varandra utan att det måste knulla.
Slynan brukar dra sig lite för att tillfredställa Mr M på det sättet eftersom jag har någon form av spärr. Det ärinte ofta hon fått mig att komma vid en avsugning.
Tycker det är suveränt skönt men kommer väldigt sällan av det.
Igå runkade hon mig som sagt och det fick mig att komma. Det är ju ingen förrutom jag själv som lyckats med. Så på den fronten ska Slynan vara riktigt nöjd för det gör att jag är ett steg närmare att min spärr ska släppa.
Annars är det inte många spärrar jag har och framförallt inte vad det gäller sex.

1 kommentar:

M sa...

Mitt ex, eller ja f.d. ex nu s.a.s. har bestämt oss för att ge varann en till chans. Saker blev lite komplicerade innan, då jag behöver mer tid för mig själv just nu än vad som är "vanligt". Vi har hittat en balans som fungerar för oss båda. :)

Spermalekar i badkaret och brutalsex med analpenetrering är några av mina helgingredienser. ;) Han och jag är oerhört lika sexuellt,och älskar att vidga vyerna lite, så vi har mycket skoj att se fram emot i framtiden.

Annars hostar jag en massa, men är helt klart bättre iallafall. Hoppas ni har det bra!

M