måndag 2 februari 2009

Lite beskrivningar

Att vi gillar olja o dominans har ni nog förstått redan.
Oljan gör ju allting så grymt mycket skönare. Att smeka in varandra med olja och känna varenda mm av varandras kroppar. Fingrar o händer som smeker dig o din partner precis överallt.
Man har ju trots allt många erogena zoner. Slynan har ju bröstvårtorna som så många andra.
Mr M har nog int så många utan är ju mest känslig där nere. Framförallt när Slynan smeker pungen och smeker över baken, där är det extremt känsligt.

Men att känna Slynan in oljade bröst gnidas mot kroppen är inte fel. När hon kryper neråt för att suga av Mr M o bröstena smeker ner över magen mot kuken och när dom glider över kuken det är så skönt.

När det gäller dominansen måste man vara lyhörd. Det kan lätt bli fel och då ska man inte syssla med det. Det är inte alla gånger som det handlar om sex heller utan det kan var just dominansen som är det viktiga. Det ena leder ju oftast till det andra om man säger så.
Dom gånger Slynan satt fast Mr M så har han varit så enormt kåt efter en stund. Då har hon båda gångerna satt fast Mr M o sen gått o duschat, där har jag suttit utlämnad åt mina funderingar. Slynan tänder inte på det därför blir det inte så ofta.
Men just tanken att rätt som det är så sker det.
När man minst anar det kanske det kommer något sms med någon order.
Eller när man kommer hem o Slynan inte är hemma så ligger det en lapp med instruktioner hemma. Sånt som ska vara klart tills Slynan kommer hem och sedan vara henne till lags resten av dagen. Det har oftast bara blivit en kort dominans och sedan knull.
Mr M vill prova på just det att det varar typ från förmiddag till natten.
Med allt vad det innebär. Städa, matlagning, serva Slynan, ballgags osv you name it.

Det märks att jag börjar bli riktigt sugen på det för jag skriver mer o mer om det.
Det är en av mina fantasier som jag har och som jag vill ha uppfylld.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, en lite längre dominans.. Vad avundsjuk jag blir.. ;)