onsdag 4 februari 2009

Olja o onani

Njutning utan knull blev det igår kväll.

Igår var det en kväll då vi lekte med olja och smekte varandra.
Mr M smekte Slynans sköna fitta och Slynan smekte o runkade Mr M.
Mr M har lärt sig hur Slynan ska smekas för att komma vid klitoris stimulering.
Det går lättare o lättare ju fler gånger jag gör det.
Innan var det bara Slynan som kunde smeka sig själv till orgasm på det sättet.

Slynan små runkade Mr M under hela tiden vilket var otroligt skönt.
När hon själv kommit 2 gånger började hon på allvar att runka o smeka kuken.
Det tog ett antal minuter för henne att få Mr M att komma.
Men när jag kom så kom jag ordentligt över hennes bröst.
Hon är den första som lyckats få Mr M att komma genom att runka.
Det är annars bara jag själv som kan det annars.
Så det var en riktig bedrift av henne.

1 kommentar:

M sa...

Hej på er båda! Jag är fortfarande dödssjuk. :( Men jag har med nöje (och varmt te, och filt) läst era senaste inlägg. Jag känner mig faktiskt lite bättre efter dom. ;)

Låter som ni har haft sköna dagar iallafall! Läste inlägget om 24/7 relationer. Jag håller med dig i ditt tänkande, men just att testa en dag eller över en helg bara har lockat mig.

Ang. barnledigheten så är jag helt med. Även om man är förälder så måste man ju få lite egentid ibland med, man är ju både föräldrar och individer. Ni verkar ta vara på stunderna, det är jättebra.

Är allt bra med er annars?

M