tisdag 3 februari 2009

Relationer

Bondage i lagom mängd är en riktigt trevlig sysselsättning.
Det är nyttigt för en relation att syssla med rollspel med dominans.
Man finner nya sidorhos varandra som man inte riktigt trodde fanns.
Mr M som är den dominante njuter i viss mån av att bli utnyttjad.
Slynan är dominant i allmänhet men inte i sexlivet då är hon undergiven.
Så det skiljer mycket på verklighet och sexliv.

Däremot har Mr M svårt för 24/7 förhållanden då någon ger upp sin egna fria vilja för att låta någon styra det fullständigt.
Det för mina tankar tillbaka till slaveri osv.
För mig är det sjukt men jag accpeterar dom som gillar det.
Var involverad i ett sånt förhållande en gång men jag drog mig ur då jag inte gillar det.
Ett förhållande handlar om både ge o ta.

Inga kommentarer: