onsdag 18 februari 2009

Gårdagens händelse

Lite info om gårdagen då.

Under tiden som Slynan duschade tog Mr M fram hennes "klädsel" och placerade den i badrummet. Så när Slynan kom ut från badrummet hade hon klätt på sig med bojor på armarna och på benen, ballgagen och halsbandet.
Väl ute ur badrummet gick hon fram till Mr M i vardagsrummet för att se om jag var nöjd.
Smekte henne över venusberget och fittan för att känna om det fanns någon stubb.
Den besiktningen gick hon igenom utan problem.

Ledde in henne i sovrummet där jag placerade henne på rygg med armarna fast satta i sängen och så även benen. Oljade in hennes venusberg och fitta med rikligt med olja.
Smekte henne så en stund innan jag lossade hennes ben.
Dessa lyftes uppåt och fästes i taköglorna. Nu låg hon med fittan ordentligt särad.
Mr M hade nu full insyn och Slynan kunde bara acceptera vad som skedde.

Tog fram en dildo som jag förberett med ett snöre.
Denna dildo fästes ihop med halsbandet så när Slynan rörde på huvudet så ökade trycket på dildon. Slynan rörde friskt på huvudet för att få så mycket stimulans som möjligt i fittan.
Passade undertiden på att olja in kuken ordentligt och runka upp den.
Smekte henne över stjärten så baken blev inoljad.
Tog fram en av pluggarna och började pressa in den.
Det gick lite kärvt innan den gled in och hamnade i läge.
Lossade på dildon som hon hade i fittan och ersatte den med kuken.
Trängde långsamt in i henne.

Varje gång jag drog ut kuken pumpade jag i lite mera luft i pluggen.
Det trycket som blev på ollonet var otroligt och Slynan gnydde enormt.
Efter en stund startade jag vibratorn i pluggen och Slynan började att röra sig så mycket hon kunde i sin utsatta position.

Kunde inte låta bli utan började vrålknulla henne.
Med det höga trycket och vibrationerna på ollonet gick det inte att hålla emot länge.
Kom i en oerhört kraftig orgasm djupt inne i Slynan.
Fick äran att smeka henne till orgasm innan jag släppte ner henne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit...nu måste jag onanera innan läggdags. ;)

Satyriasis sa...

Ni är härliga, alltid upphetsande att läsa om er sex. Mycket inspirerade!!!