onsdag 18 februari 2009

Lite snabbt om dagen

Mr M är äntligen hemma efter en hård dag.
Har faktiskt fått ett trevligt telefonsamtal idag.
Får lov och berätta mera om det framöver.
Det kan bli en bra grej av det hela.

Annars har det mest varit fullt upp.
Har tyvärr inte fått något snuskigt MMS från Slynan idag.
Men det är inget jag sörjer över.
Har ju henne o titta på nu när jag är hemma istället.

Föredrar henne live framför en video.
Det var några som blev nyfikna på filmen jag fick.
Den kommer inte att komma upp som det är nu.
Vi har vissa krav på kvaliten på bilder osv det gäller även filmer.
Kan kanske komma upp någon bild framåt kvällen istället om ni är snälla.

1 kommentar:

M sa...

Bilder? ;O Jag lovar att vara jätte, jätte, jättesnäll. ;D Och det vet ni väl vid det här laget att jag är?! :)