torsdag 19 februari 2009

Om bilder

Mr M sitter här och tittar runt på lite olka bilder.
Har funnit en del och då pratar vi inte porr bilder utan vackra estetiska bilder.
Mr M föredrar bilder med skuggor osv.
Inte pang på för ofta blir dom bilderna inte lika bra.
Däremot kan jag gärna titta på den typen av bilder och då är jag inte lika kräsen.
Kan vara njutningsfullt att se på porr bilder med inget snack om det.

Hur vill ni ha bilder?
Ska det vara pang på eller bilder med lite tanke bakom?

Det gäller ju trotsallt att inte massproducera en massa bilder bara för att.
Mr M o Slynan ska försöka (jag säger försöka) ordna lite nya bilder.
Både på oss var och en resp tillsammans.
Håller som bekant på och försöker värva en bekant till fotograf för det projektet.
Det har gått framåt iaf det gäller bara att få till det praktiskt.

4 kommentarer:

M sa...

Jag vill gärna önska lite både och..om man får?! ;) Så länge dom är bra tagna och med schyssta skuggor och kontraster så är det kalas.

Satyriasis sa...

Jag håller som vanligt med "M", Jag gillar både när ser allt men även spänningen om att man skulle vilja se lite till.Närbilder av kroppsdelar är läckra(som de bilder ni lagt ut på er själva t ex). Viktigaste är att bilderna är vältagna och helst med en tanke bakom. Sedan är jag ett stort fans till svartvita kort, både överexponerade och kontrastrika. Bra att ni tagit en fotograf till hjälp, det underlättar en hel del. Lycka till och jag tror att det är många med mig som ser fram emot resultatet.

Satyriasis sa...

Hoppsan, glömde skriva med en liten länk som visar vad jag menade. Fotografen heter Lutz Behnke och adressen är: www.studio-lb.de ,hur läckra kort som helst enligt mig.

Anonym sa...

Jag tycker absolut bäst om bilder med lite tanke bakom som lämnar lite åt fantasin. Skuggor på precis rätt ställen osv. De erotiska bilder jag tycker bäst om är med sexiga underkläder på. Inte helnaket med särade ben utan lite mystiskt och busigt. ;)