lördag 14 mars 2009

Läsare o tävlingar mm

Finns det några intressanta bloggar för ett gammalt pervo som mig där ute.
Jag har lite svårt att hitta bra bloggar.
Det finns liksom inget att läsa någonstans längre tycker jag.

Är det så att jag blivit för kräsen på vad jag läser.
Tycker mest att det är tävlingar till höger o vänster numera.
Inga direkt smaskiga stories att läsa.
Det är väldigt sällan som en blogg får mig upphetsad numera.
Jag har ju några favoriter som jag läser bla Christine men hon har lite brist på internet så det uppdateras inte så ofta. Det är full respekt för det för när hon skriver är det intressant att läsa.
I övrigt har det blivit väldigt kommersiellt att sexblogga verkar det som.
Alla letar sponsorer och det ska tävlas.
Personligen anser jag att en ev sponsor hör av sig om dom finner bloggen intressant och vill samarbeta.

Våran blogg står utan sponsor och jag sörjer inte för det.
Visst vore det trevligt att ha en sponsor men det ska i så fall vara något inom Bdsm genren som sponsrar oss. Visst vore det trevligt att diskutera ett ev sponsor avtal med någon.
Det finns ju trotsallt både kläder o leksaker men det ska liksom passa för våran blogg.
Det skulle inte fungera med vad som helst.

Vi har våra besökare och dom har vi trots att vi inte har någon tävling att skylta med.

1 kommentar:

M sa...

Jag är jätteglad över att jag fått mina sponsorer. Det underlättar när man har en stark drift som jag, men Mannen på låååångt håll.

Jag har märkt att ni inte kommenterar så mycket längre hos mig, och jag hoppas verkligen inte att det är sponsordelen som spelar roll där. Jag skriver ju likadant fortfarande. Skillnaden är att jag har "kravet" att även recensera produkterna.