fredag 13 mars 2009

Mjukt rent o runk

Det blev en lite lugn kväll hemma hos Slynan o Mr M igår.
Detta pga av att Slynan känner sig hängig.
Mr M la sig i badet och rakade sig här o där.
Len o mjuk kände jag mig minsann efteråt.
Lite olja i vattnet så blev man mjuk o go i huden också.
Man kan ju inte låta bli att känna lite på sig själv när man ligger där.

Slynan sov som en liten gris i soffan när jag kom upp.
Så stjärtknull var bara glömma igår.
Fick bjuda på en liten runk tur istället där hon gladeligen fick ta satsen på sina bröst.
Hon muttrade väl lite eftersom hon var tvungen att gå upp o tvätta av sig kladdet.

Men snäll som jag är så bjöd jag henne på det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför blir vissa delar alltid lenare när man rakar dem i badet? Jag som tjej har precis insett att muttan blir lenare om jag rakar den i badet än i duschen.. är bara lite krångligare att komma åt på vissa ställen ;)

Älskar er blogg btw :D När ens eget sexliv lätt torkar ut emellanåt så lättar det upp att läsa om ert :D