torsdag 12 mars 2009

Slätt o kåthet

Det blir minsann till att lägga sig i badet om en liten stund.
Känner att jag måste raka mig både här o där.
Har fått en luden pung o det går jag inte med på.
En sådan vill Slynan verkligen inte se.
Har ju trotsallt haft porrfilmspung i snart 20 år så varför ändra på det.
Slätt ska det vara.
Eller vad anser ni ska pungen vara slät o ska venusberget vara slätt.
Mr M föredrar slätt på Slynan.
Det är så skönt att sticka ner handen o känna lite på henne.

Eller att fantisera om när Slynan gör det.
Kan lova er att Mr M blev bra kåt sist när vi var på krogen och Slynan o en bekant hånglade.
Dom tog varandra på brösten och händerna var på diverse ställen.
Tyvärr hade båda två trosor på sig.
Tycker minsann vi ska ut igen och dom får gärna ha trosor på sig.
Bara dom går in på toan tillsammans och kommer ut med trosorna i handväskan.
Detta ska visas upp för Mr M att det är så.
Slynan får gärna smeka andra likväl som Mr M kan smeka andra när vi är på sådana tillställningar. Det händer ju trotsallt ibland.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill ha min man hårig. Vill inte att han ska raka sig förutom i ansiktet.
Han bryr sig inte om hur jag har det. Men jag brukar variera rakandet, dock så har jag kraftig hårväxt och efter en dag (om ens det) är det mycket och vass stubb och jag orkar inte raka varje dag :/