söndag 8 mars 2009

Så skön morgon

Igår var det en tuff dag då man var social.
Det handlar om ett födelsedagskalas för en av dom mindre människorna.
En trevlig tillställning som var lyckad.


Men det är jobbigt efteråt då man får slappna av.
Mr M o Slynan började kolla på en film på kvällen, men Slynan somnade fort.
Mr M som hade druckit kaffe klarade filmen iaf.


Somnade gott när filmen var slut.

Vaknade imorse av att jag kände en hand på mitt kön.
Det var inte helt fel att vakna så.
Slynan tog min hand och la den på sitt ena bröst.
Efter en stund flyttade hon min hand till sin fitta.
Smekte henne en stund innan jag var tvungen att dra ner hennes trosor och tränga in i henne i skeden. Det fanns vakna barn i huset så vi var tysta som möss.
Det är en speciell känsla att knulla när man inte får låta för mycket.

För er gnällspikar som klagar så är det så att vi är bra föräldrar trots att vi knullar med barn vakna. Vi har ett ypperligt sex liv och det fungerar väldigt bra med barn också.
Så nu slipper ni klaga över oss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart som fan man får knulla trots vakna barn.