lördag 7 mars 2009

Underbar start på dagen

Igår var det riktigt skönt att bara få njuta av kärlek.

Dock var man ju lika kåt nu på morgonen för det.
Började dagen med att slicka Slynan längs hennes lår upp mot den underbara fittan.
Närmade mig långsamt undertiden som hon vaknade till liv.
Snuddade lite lätt vid fittan och kännde hur hon ryste till.
Rundade fittan över venusberget och ner längs med det andra låret.
Vände uppåt igen och nu särade hon lätt på benen för att försöka få min tunga att komma till hennes fitta.

Slickade o kysste mig förbi hennes fitta på vägen upp mot dom vackraste brösten.
Kysste o nafsade lite i hennes styva bröstvårtor.
Hon stönade nu av vällust.
Började kyssa mig ner mot fittan igen samtidigt som jag vände mig om.
Kände genast hur hennes tunga började leta sig mot min kuk.
Hon började med att kyssa o slicka min pung och arbeta sig uppåt mot kuken.
Det blev en ordentlig omgång oralsex för oss båda.
När vi väl kommit båda två så låg vi och mös en stund innan det blev verklighet igen och började med frukost.

Men finns det något bättre sätt att vakna på.

1 kommentar:

Anonym sa...

usch,avundsjuk jag blir!