fredag 6 mars 2009

Förklaring på kommentar

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Smakar gott en fredag":

Jag förstår hur du kopplar bisexualiteten till att hon kan kyssa dig efteråt, men jag vill påstå att det finns många tjejer som jag varit med som inte är bi men inte ser det som ett problem att kyssas efter oralsex. Nyfiken fråga blir således om du med det resonemanget påstår att du själv inte kan kyssa din tjej efter att hon sugit av dig?Skön helg!

Upplagd av Anonym för Mr M och Slynan den den 6 mars 2009 17:47

Mr M har inga som helst problem med att kyssa Slynan efter att hon har sugit av mig.
Vad jag menar är att eftersom hon är bi så gillar hon smaken av fitta lika mycket som jag.
Alla tjejer gillar ju inte smaken av fitta och vill således inte hångla efteråt.

Hoppas jag förklarat mig bättre nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hur många killar finns det inte som inte vill hångla efter man sugit av dem? Nää då ska man borsta tänderna osv.. :P

Mig gör det inget att kyssas efter oralsex..