onsdag 4 mars 2009

Är nyfiken igen

Mr M gillar ju lite det här med värdelöst vetande.

Hur många av er kvinnor har provat det här med fisting?
Vad är din upplevelse av det och är det något du vill prova igen?

Har ju läst lite på en annan blogg om en strapon och undrar nu lite vad era erfarenheter är av det? Män gillar ju anal stimulans fast många erkänner inte det.

Slynan skulle aldrig knulla Mr M med en strapon.
Däremot ska inte Mr M säga att han vill det heller.
Jag gillar analstimulans men har aldrig provat att bli knullad.
Så jag passar på den och berättar vad jag tycker om det blir verklighet någon gång.
Man ska inte dömma ut något på förhand.

Vad har ni haft sex på för udda ställen?
Mr M o Slynan har inte haft det på så många ställen ännu.

2 kommentarer:

M sa...

Vi har pratat om att testa fisting framöver, ska bli spännande. Mannen är hemskt sugen på att bli knullad så jag lär skriva mer om det sen. :)

Udda ställen...På stranden, på ett biljardbord, i tvättstugan, i en bil, i skogen. Älskar offentligt sex f.ö.

Anonym sa...

fisting på riktigt med hela handen inne har vi nog aldrig lyckats med men kommit väldigt nära. och det är sexigt. Det där med strapon står högt på agendan, nästa gång vi ses så hoppas jag verkligen att det blir av. Men, det viktigaste att komma ihåg är såklart att alla vill och gillar olika saker!