fredag 6 mars 2009

Smakar gott en fredag

Att det kan vara så otroligt läskande o gott att slicka en fitta.
Den lite syrliga men ej placerbara smaken gör gott för själen.
Slynan som brukar bli väldigt blöt smakar enormt gott.

En av dom mera underbara stunderna är när hon grenslar mig över ansiktet och sätter sina ben över mina armar. Då är det bara att slicka så mycket som det bara går.
Det fullständigt flödar ur henne då.
Man är helt kladdig i hela ansiktet efteråt.
Fördelen är ju att Slynan är bi så hon har ju inga problem med att hångla efteråt heller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår hur du kopplar bisexualiteten till att hon kan kyssa dig efteråt, men jag vill påstå att det finns många tjejer som jag varit med som inte är bi men inte ser det som ett problem att kyssas efter oralsex. Nyfiken fråga blir således om du med det resonemanget påstår att du själv inte kan kyssa din tjej efter att hon sugit av dig?
Skön helg!