söndag 1 mars 2009

Stolthet

Mr M blir minsann bra stolt över sin Slyna som visar upp sin smiskade bakdel på det här viset.
Njuter verkligen av att se henne stående på alla fyra och svanka.
Den stjärten får igång mig ordentligt.
Känslan av att sära på hennes skinkor och trycka in kuken gör mig ordentligt kåt.

Det finns ingen stjärt som är så sexig som min Slynas.
Ni får tycka o anse vad ni vill men för mig finns det bara en stjärt som är värd min kuk.
Min kuk tillhör Slynan och det är inte ens diskutabelt.
Ska Mr M leka med någon så är det med Slynan.
Vi kan leka tillsammans Slynan, Mr M och dom av oss godkända.
Dom som är godkända är inte många vi är väldigt kräsna på den på punkten.

1 kommentar:

M sa...

Jag hade velat leka med dig och Slynan, men jag får inte. :( Och jag håller med; hennes rumpa är jätteinbjudande läcker.