onsdag 29 april 2009

Godmorgon pussar

I morse var Mr M bra kåt.
Men det var inte tal om morgon sex jag är ju emot det.
Slynan sov så gott i sängen när jag gick upp.
Brukar alltid pussa henne innan jag åker till jobbet.
Ofta blir det på skinkan eftersom hon ligger på sidan.
Men i morse låg hon på rygg så då blev det en puss på varje bröstvårta och en puss på venusberget. Det är en sak hon uppskattar att jag gör innan jag åker.

Tycker det är lite trevligt att göra det också.
Frågan är om Slynan går upp före mig pussar hon mig på baken eller på snoppen då.
Nu är det ju väldigt sällan hon går upp före mig men det vore trevligt att få samma behandling tillbaka.

Men just det att pussa henne på något intimt ställe gör att Mr M är glad o lycklig när han åker till jobbet. Det är dom små sakerna som livar upp vardagen.

1 kommentar:

anncatrin sa...

Grymt skön blogg...
Mmm så härlig att läsa ;-)

Kram på er bägge!