söndag 26 april 2009

Runk o smek

Igår kväll när vi gått o lagt oss så sa Slynan åt Mr M att vända sig om mot henne.
När jag väl vänt mig om tog hon tag i min kuk o började smeka den.
Mr M tog fram olje flaskan o hällde lite i hennes hand.
Slynan ville även ha i den andra handen och började smeka sin fitta.
Så med ena handen smekte hon sig själv och med den andra runkade hon Mr M.
Det var inte bara runkning utan även skön massage på pungen.

Det var riktigt ljuvligt att ligga på rygg o njuta medans hon smekte sig o runkade mig.
När Slynan hade kommit så la hon sig i skeden så jag fick köra in kuken i henne.
Det blev någon form av skeden o missionären tillslut.
Slynan tog ett rejält tag om strupen på Mr M tillslut och nästan drog ner ansiktet i madrassen medans jag knullade henne djupt.
Det var en riktigt skön orgasm som kom utifrån det.
Sen blev vi liggandes ett bra tag o höll om varandra innan vi somnade in tillsammans.

Inga kommentarer: