lördag 2 maj 2009

Deklaration o skatt.

Man undrar i dessa deklarationstider om man får dra av för alla sexleksaker.
Det är ju en kostnad för en hobby.
Den går ju dessutom inte med vinst ekonomiskt sett.
Upplevelse mässigt sett går den ju väldigt bra.

Måste hålla koll på hur mycket man handlar saker för under ett år nu.
Det är ju faktiskt lite intressant att veta.
Även om det kanske går under fliken onödigt vetande.

Lite pengar får man tillbaka av farbror staten iaf.
Tycker annars att det mesta går bort i skatt annars.
Det är mycket bättre återbäring på pengarna man investerar i Slynan än i staten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lade in en bild på staken i min blogg som jag hoppas får ligga kvar. Strax efter att bilden togs runkade jag ur sperman.

Kuken skulle nog bli tokig här också om jag fick se slynan i kort kjol utan trosor.

Natten innan bilden på min stake lades in blev det ett gäng orgasmer för min fru när vi onanerade henne, hon själv och jag.

Tuttarna maserades vid varje orgasm som jag tror var omkring sex till antalet och min stake runkades ur till en orgasm. I bakgrunden porrfilm.

Det är alltid härligt och upphetsande att läsa eran blogg.

Hälsningar från Metrobloggens Ralle.

Anonym sa...

Skrev i komentaren nyss, som kommer att komma nedanför denna, att min frus tuttar smektes vid varje orgasm här om natten. Vid närmare eftertanke så smektes inte tuttarna vid hennes första orgasm, då onanerade jag henne medans hon runkade mig.

Hur jag än flyttade på underlivet kom jag inte undan min frus runkande hand, härligt. Vi satt i rumssoffan med p-film på och underliven långt fram i soffan.

Här om natten virvlade jag med fingertopparna på min frus clitta medans hon gick upp i brygga imellanåt till "orgasm uppnåddes".

Min fru sover här i rummet brevid. Hon har trosor på sig. Ska in och känna lite på min älskade fru nu.

Hälsningar från Metrobloggens Ralle.

Anonym sa...

Här kommer komentarena längre ned ju nyare de är, tvärs om mot vad jag trodde nyss. :)

När jag en gång i tiden träffade min fru stod "storfittad", alltså stora blygdläppar, bullfitta, högt på önskelistan.

Tills jag fått beskrätat fittans skönhet försökte jag hålla känslorna på någorlunda låg nivå, vilket var svårt. Inte bara därför, man var ju också rädd att inte "affären" skulle gå ihop och då vill man inte stå där med alla kännslor.

Vi träffades, hade det härligt. Knullad, jag blev KÄR och så tog det slut. :(

Men efter mycket om och men så blev det vi igen. Jag älskar min fru och vi är nu gifta och har barn. :)

Hälsningar Metrobloggens Ralle.

Anonym sa...

Jag måste bara hålla med om att sexleksaker borde vara avdragsgilt! :D
Men som tur är ger de mig så väldigt mycket i utbyte, så det är i alla fall inte tänkbart att avstå från dessa underbara uppfinningar!