lördag 2 maj 2009

Riktigt skön dag.

Slynan är verkligen bedårande vacker idag.
Att se henne i kort kjol utan trosor får ju en Mr M att bli bra stolt.
Att hon accepterar denna klädsel när vi går ut på stan.
Detta kompletterar hon med ett par snygga stövlar dessutom.
Att stå bakom henne i en rulltrappa får mig att bli lite lätt kåt på henne.
Vetskapen att jag ibland skickar in henne på toa för att hon ska stoppa in pluggen eller köra upp ett ägg gör inte saken sämre.

Idag fick hon ha bådeoch i sig när vi var ute.
Det resulterade i att hon stannade upp mitt på torget för att få en orgasm.
Såg på henne hur hennes ben var lätt ostadiga efteråt.
Så vi fick sätta oss ner en stund o ta en fika för att hon skulle få lugna sig innan vi gick vidare.

Så underbar har våran dag varit än så länge.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Den här typen av dag skulle jag också vilja uppleva. Väldigt gärna! En utav mina större fantasier, att gå i offentlig miljö utan trosor men med något i mig, gärna butplug. Lyckliga Slyna...!

Anonym sa...

Jag älskar er blogg.

Din kärlek till din Slyna lyser verkligen igenom i varje inlägg och det är så härligt att läsa. :)

Ha det bäst!